niedziela, 15 grudnia 2013

KONKURS MAM 6 LAT- CERTYFIKAT SZKOŁA PRZYJAZNA DZIECKU 6-LETNIEMU"

"Wojewódzka Gala Konkursu "Mam 6 lat"

Kraków, 29 maja 2012 r.
Szanowni Państwo,
w dniu 21 maja 2012 r. w Teatrze Groteska w Krakowie odbyła się Wojewódzka Gala Konkursu Ministra Edukacji Narodowej „ Mam 6 lat”. W uroczystości uczestniczyli: Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej - Mirosław Sielatycki, przedstawiciele władz samorządowych i kościelnych oraz przedstawiciele rad rodziców, dyrektorzy, dzieci z przedszkoli i szkół podstawowych województwa małopolskiego.
Uroczystą Galę otworzył Małopolski Kurator Oświaty, który poinformował, iż na terenie województwa małopolskiego konkurs „Mam 6 lat” cieszył się dużą popularnością. Uczestniczyło w nim bowiem: 25 rad rodziców z przedszkoli i 50 ze szkół podstawowych. Wojewódzka Kapituła Konkursu, której przewodniczył Małopolski Kurator Oświaty – Pan Aleksander Palczewski przyznała 6 nominacji do udziału w Gali Finałowej w Warszawie.

moduł I „Sześciolatek w przyjaznej szkole” – Jak moja szkoła przygotowała się na przyjęcie sześciolatków do pierwszej klasy?
  • Szkoła Podstawowa w Śleszowicach,
  • Szkoła Podstawowa nr 1 w Zespole Szkół Samorządowych nr 1 w Limanowej,
  • Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu.

moduł II „Przyjaźnie z przedszkola do szkoły” – Jak moje przedszkole współpracuje ze szkołą, by przejście dziecka z przedszkola do szkoły podstawowej było przyjazne?
  • Przedszkole nr 2 w Nowym Targu,
  • Samorządowe Przedszkole nr 136 przy Zespole Szkół Ogólnokształcących 35 w Krakowie,
  • Przedszkole Publiczne nr 32 w Tarnowie.
Wręczenia nominacji, tabliczek pamiątkowych MEN „Szkoła przyjazna dla sześciolatka” oraz nagród dokonali: Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej - Mirosław Sielatycki oraz Małopolski Kurator Oświaty – Pan Aleksander Palczewski."